U nás sa svet točí pomalšie

Šťastná mačka o 4nohých láskach

Blog SME a JA

Vzťahy v práci a nielen tam

Prvý groš ešte hľadá správnu formu:-)

September 2014

05.04.2015 16:09

Milí návštevníci,

tak sa zas po letnej odmlke prihováram. Všade okolo rastú huby ako divé a vďaka daru sa dostali aj ku mne. V množstve, ktoré sa nedá skonzumovať. Tak som sa rozhodla skúsiť zavárať:-) Takže moje prvé hubové zaváranie - zavárala som kuriatka a suchohríby. Som zvedavá, ako sa pohárikom bude dariť:-)

Niečo bolo skonzumované tradične na cibuľke s vajíčkom a po rokoch som znova vyskúšala rýchlu hríbovú polievku z kuriatok. Recept pochádza z Lotyšska. Keď som tento recept našla na nete pred rokmi (vtedy som mala kuriatka vlastnoručne nazbierané), zdala sa mi jej príprava veľmi náročná, ale skutočne nie je. A je vynikajúca. Recept nájdete tu.

Krásne posledné letno-septembrové dni vám všetkým želám,

Helena