U nás sa svet točí pomalšie

Šťastná mačka o 4nohých láskach

Blog SME a JA

Vzťahy v práci a nielen tam

Prvý groš ešte hľadá správnu formu:-)

8.7.2013

02.08.2013 10:44

Milí návštevníci,

dnešný horúci deň sa začal pokračovaním včerajšieho rozhovoru s priateľkou a námetom na niekoľko úvah. Niekoľko rovín toho, kde sa ľudstvo nachádza. A kde sa v celom tomto našom materialisticky zameranom svete nachádzame my jednotlivci? Tí, ktorí nie sú dravci, ktorí nie sú extroverti predávajúci seba vždy a všade len preto, lebo sa to nosí v dnešnom svete. Prečo sa veci dejú tak, ako sa dejú?

Napriek tomu, že to nie sú veselé úvahy, zažívala som dnes pocit jednoduchého šťastia pri úplne bežnej činnosti. Pri prechádzke, vlastne pri ceste na autobusovú stanicu. Šla som peši popod stromami. Počúvala tie jednoduché zvuky, ktoré je počuť aj v rušnom meste, keď sa na ne naladíte. Let vtákov, pískanie lastovičiek, šum listov na stromoch. Vánok zmierňujúci horúčavu letného Slnka. Úsmev človeka, s ktorým som sa skoro zrazila, ako odpoveď na môj ospravedlňujúci úsmev:-) Krásny deň.

Želám aj vám ten váš šťastný a krásny deň,

Helena, 8.7.2013



Viac tu: https://nebicko.webnode.sk/
Vytvorte si vlastné stránky zadarmo: https://www.webnode.sk